fun light

Denna dag kuinde gått hursomhelst.
frukost, skollunch, fika med en kompis, middag hemma och "myskväll" hemma hos en kompis. OCH! Ingen tid för träning alls.
Well, ni förstår ju hur det kunde ha gått.

Istället började dagen med att jag kom undan frukosten. Åt lunch i skolan, skippade fikat med E, istället köpte vi kläder till min lillasyster. På väg hem från tåget fick jag ett ryck och började knapra läkerol som om det vore det sista jag någonsin skulle få göra. Så jävla äckligt.
När jag kom hem tog jag en kopp te och sa att jag skulle äta middag hos min andra kompis. När jag kommit hem till min kompis drack jag bara ett glas fun light, medan mina kompisar åt upp en chipspåse var.

Dagens in
: Lucnh: Ris, köttgryta, paprika, morot = 279 kcal
Överigt: Te, fun light, läkerol (10 bitar!!!!!) = 31 kcal
Totalt: 310
Dagens ut: Shopping, promenad = - 389
Förbrukat: - 79

Mycket bättre än väntat. Fast läkerolen ska vi inte prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0