kaos

Idag är ännu en hemsk dag.
Det känns som att det bor två personer i mitt huvud.
Den ena säger ät, sköt dig, sluta kämpa emot, det handlar bara om att bestämma sig för att bli frisk.
Den andra säger du är tjock och fet, vill du bli sedd som den tjockaste resten av ditt liv, vill du inte bli nöjd, du vet att du älskar känslan av tomhet i kroppen, tror du någon på ätstörningskliniken kommer tro att du är sjuk om du kommer dit och väger mer än världens fetaste man. 

Under tiden jag väntar på att bestämma mig för en väg väljer jag att fortsätta som jag gör, det känns tryggt, för den andra rösten är min bästa vän och jag vill inte släppa henne. Det vill jag aldrig.
Medan de två rösterna brottas i mitt huvud är det kaos. Det känns som att någon drar mig mitt itu.
Jag gör saker jag aldrig skulle gjort, ljuger mer än jag någonsin gjort i mitt liv, och det är jobbigt.

Igår gjorde jag och min pojkvän slut. Jag var inte berädd på att känna så som jag gör nu.
Jag är mer förvirrad än någonsin, på alla plan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Haha tack, det känns bra :)



Okej, det är aldrig roligt med övervakning :/ Det är inte så konstigt du mår dåligt då. Ta hand om dig <3

2011-10-26 @ 14:24:00
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: sero

usch låter riktigt jobbigtför dig,

aldrig kul när förhållanden tar slut heller.



Styrkekram!

2011-10-26 @ 19:56:12
URL: http://wallsgodown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0