i'm not who you want me to be, sorry

Jag har fått plats på ett ätstörningscenter.
Det känns faktiskt hemskt. På riktigt. Vad ska jag göra nu? Vad kommer de säga åt mig att göra?
Jag tror inte jag blir inlagd på dagtid, (nej, jag vet att jag inte blir inlagd) är alldeles för normalviktig för det.
Skulle ni se mig på gatan skulle ni tycka att jag är fet som ett hus, för det är jag. Det är sjukt hur jag kan vara så fet.
Det enda bra med att jag har fått en plats är att jag har ett delmål. Jag måste gå ner 4 kilo tills jag kommer in. 
Dock vet jag inte när jag ska dit första gången, någon gång under de närmsta fyra veckorna.
Minst 1kg/veckan? Yes, så får det bli.

Jag undrar om jag kan vägra.. bara inte gå dit. För jag har hört att man bara kan bli "frisk" (hatar det ordet, jag ser mig inte ens som freaking sjuk, ätstörd kanske, men sjuk, nej.) om man själv vill. Och jag vill inte.
Vad är det värsta som kan hända om jag inte går dit?
Jag får inte träna alls.
Då kommer jag dö.

Kommentarer
Postat av: sero

Kanske kanske kanske kan det stärka dig, få dig att må bättre, hjälpa dig att kontrolera dig själv, så att du alltid kan vara säker på dig själv, i dig själv, med dig själv.



Jag hoppas i allafall att det hjälper dig, på någotvis!



Kämpa på

2011-10-28 @ 23:20:28
URL: http://wallsgodown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0