hets

Och jag uppstår från de döda.
Asså, jag hatar mig själv. Vafan hände igår?
Det började med att släkten kom hem till oss för att fira min lillasyster.
Det enda jag fick i mig då var en kopp kaffe.
Men, när dom hade gått började jag äta naturgodis och sen gick det utför ända tills jag var tvungen att åka för att spela match.
När jag kom hem från matchen och skulle in och duscha satte jag på vattnet i duschen spydde jag upp det som typ fanns kvar i magen.
Dålig äcklig och hemsk som jag är så fortsatte jag att hetsa när jag kom ut ur duschen. Spydde, hetsade, spydde, hetsade.
Gårdagen </3

Kommentarer
Postat av: sero

vi kan om vi vill, och vi vill!!

Det går det går det går!



Svar: jag bor också hemma med mamma och bror, men eftersom jag är allergisk har jag en egen hylla för att inte "blanda ihop" saker med de jag inte tål.

2011-10-31 @ 17:46:54
URL: http://wallsgodown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0