assassin

Jag hatar att gå i skolan för då måste man äta, man måste vara glad, man måste gå på en massa möten, man måste försöka och man måste hålla med om vad alla smarta utbildade vuxna säger.
Jag hatar skolan.
Dagens intag ligger så här långt på minst 1000. Är inte förvånad om det är mer. Kan nästan fortfarande känna spylukten.
Hoppas det går bättre för er än för mig <3

pg: Eftersom att du inte lämnade mail eller bloggadress svarar jag på din kommenatr här istället :)
Taack så mycket :)
Just nu tränar jag fys hemma eftersom att jag inte längre får köra styrketräning med laget, eller någon styrketräning överhuvudtaget. Jag vill inte säga vilken sport jag går på eftersom att om någon av mina kompisar hittar den här bloggen är jag ganska körd, haha. Hoppas du förstår :) Jag tränar iallafall med laget 3-4 gånger i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0