Misery Business

Denna dag har gått bra så här långt.
Ska äta ett äpple på träningen hade jag tänkt, då hamnar jag runt 340 kalorier idag.

Jag var ju på undersökningen idag.
Jag skulle dit för att kolla om det var något fel i tarmen, nice.
Då får man inte äta något innan eftersom att det ska vara rent osv. Innan vi började frågade undersköterskan "Hur gick det igår? Du måste vara jätte hungrig!"
Jag skakade på huvudet och sa nej och kunde nästan höra min mamma kasta typ blixtrar på mig.
När vi var klara sa undersköterskan "Nu får du äntligen gå och äta mat!" Då svarade jag inte ens. Orkade inte.
Min mamma sa istället att det skulle vi göra.
Det gjorde vi inte

Nu ska jag gå ut och väga ett äpple, ska passa på när mamma inte är i köket.

Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Vad söt du är :)



Ja, jag fattar inte. Hon kan äta hur jävla mycket som helst men det blir ingen skillnad. Och sedan efter hon blev gravid och ammade så blev hon ännu smalare. Hon opererade tom brösten men väger samma!

2011-11-01 @ 22:44:57
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0