look at the mess you made

Heej.
Snart har en till dag har gått. Jag räknar ner, det gör jag verkligen.
Har ångest för ett datum som kommer närmare och närmare, eftersom att jag är feg vågar jag inte skriva ut datumet här för man vet ju aldrig..
Jag som många andra som vet om att de ska få behanding för sin ätstörning, känner nog en galen press att gå ner så mycket som möjligt den sista tiden innan man ska på sitt första möte.
Men eftersom att jag inte har någon våg längre har jag ingen aning om vad jag väger. Funderar på att bryta mig in på gymmet för att väga mig där.
Kanske, kanske inte. Något måsta jag göra snart iallafall.
Jag har hittat en grej som är bra med kliniken dock.
Att jag har ett kortsiktigt mål, det är lättare då. Känns det som.
Skriver mer efter middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0